poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Hej!

Hej!
      Wiele razy próbowałam założyć bloga i wiele razy kończyło się to fiaskiem. Przebrnęłam chyba przez wszystkie możliwe kategorie ! Jednak nigdy nie prowadziłam - ani nawet nie miałam tego w planach! - bloga recenzenckiego, bo uważałam że sie do tego nie nadaje. Ten blog też nie będzie czysto "recenzencki", bo poprostu nie umiem pisać recenzji :) Bedą to raczej spostrzerzenia, pytania, wnioski wyciągnięte z przeczytanej lektury :) Do tego wszystkiego skłoniła mnie osoba, którą poznacie w pierwszej "recenzji" :) Może nie bezpośrednio, ale przez napisanie cudownej ksiazki :) Uznałam, że "raz kozie śmierć" i ... oto jestem :)

   Wstyd sie przyznać, ale jako dziecko nie przepadałam za książkami (nienawiść to ciut za mocne słowo). Może to przez mamę, która nie przapada (czyt.nienawidzi) książek ? Cuż... tego niewiem. Poprostu nie lubiłam ich i już !
P.S. Do tej pory uważam że albo jestem adoptowana albo w szpitalu się pomylili - tylko ja w tej rodzinie czytam ! ( Nie bierzcie tego na serio ;) ) :D
Moją pierwszą dobrowolnie przeczytaną książką była lektura "Tajemniczy ogród". Mimo, że póżniej miałam sporo przerwy to wrociłam do czytania. Choć w trochę innej "tematyce" :) Zresztą wszystkiego sie dowiecie zaglądając na bloga :)

              UWAGA!
                    Z góry przepraszam jeśli pojawią się jakieś spojlery :) Tak jak pisałam nie będą to typowe recenzje, bo nie umiem ich pisać, ale postaram się zdradzać jak najmniej szczegółów.


Śmiało możecie mi zwracać uwage na błedy - chce się nauczyć pisać recenzje,a dopóki nie będe wiedziała co źle robie nie bedę mogła tego poprawić :)


/ Miśka

1 komentarz:

  1. Gratuluję powzięcia decyzji o prowadzeniu bloga. Wszystko jest dla ludzi i jeśli czułaś taką potrzebę, to o przodu dziewczyno. :) Być może tak jak Ty, poczuję pewnego dnia impuls do podjęcia podobnej inicjatywy, ale póki co to nie dla mnie. :) Powodzenia w dążeniu do realizacji czytelniczych planów i zamiarów. :)

    OdpowiedzUsuń