wtorek, 29 listopada 2016

18. Wyjaśnienie

Kochani ostatnio mnie sporo nie było ale jestem tak zabiegana, że nie wyrabiam! Mam przyszykowane dwa posty, tylko muszę je przepisać. Jeden dziś, drugi ok. piątku :) Czy wiecie co to jest ? Coś co obiecałam od dawna ;)

I małe wyjaśnienie ostatnio w szpitalach była organizowana akcja "Pluszowy miś", przygotowania szły pełną parą - zbieranie miśków, czytanie bajek, bawienie się.... . Przez to nie starczało mi czasu na nic innego, za co z całego serca przepraszam :)

Drugą sprawą jest fakt, że organizujemy akcje "Radosne święta" (klik), która polega na zbieraniu funduszy na paczki dla najbardziej potrzebujących rodzin. Wyprzedaje swoje książkowe zbiory, więc miło będzie jeśli wejdziecie i coś kupicie :)

No i ostatnia sprawa - 26 listopada miałam urodziny, więc wzięłam sobie dzień wolnego od wszystkiego ;)

P.S. Zerkajcie na FP! Niebawem konkurs :D


/Miśka

1 komentarz:

  1. Miło czytać, że ktoś dalej bezinteresownie chce pomagać. Aż ciepło robi się na sercu... można wiedzieć, jak wyglądał finał takiej akcji?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Miliony książek, miliony pomysłów , Blogger