poniedziałek, 19 grudnia 2016

21. A tak oprócz czytania...

Macie jakieś hobby wykluczając czytanie ? :) Ja zajmuje się rękodziełem (Moja strona : https://web.facebook.com/craftsmoyo/ ), gotowanie, uwielbiam słuchać muzyki i <niekiedy> oglądać filmy. Lubię również opiekować się dziećmi oraz bawić z psem :) Oczywiście spacery w tą zimnicę nie należą do przyjemności, ale co zrobić ? No nic ;) Ostatnio wzięłam się również "za siebie" i od kilku dni chodzę na siłownię - karnet wykupiony na 3 msc; zobaczymy ile w rzeczywistości będę chodzić ;) No, ale kiedyś trzeba się za siebie wziąć :)

Ostatnio zmajstrowałam takie słodkie, świąteczne mini-bałwanki :) Oczywiście "na sprzedaj" :D



   Łapię się wszelkiego rodzaju rękodzieła - po prostu to uwielbiam :) Drugim hobby jest pieczenie - ciasta, ciasteczka, smakołyki. Ogółem ręczne robótki wszelkiej maści ;)

Uwielbiam również muzykę, jednym z moich ulubionych zespołów jest VERBA. A jak to jest u Was ? :) Czym możecie się pochwalić ? :)

/Miśka 

6 komentarzy:

  1. Ja oprócz czytania jestem harcerką. Z powołania i pasji :D. Bardzo lubię to co robię, bo wiem, że tym samym pomagam innym. Uważam, że nie ma lepszego spędzania piątkowego wieczoru jak iście na zbiórkę i poznawanie świata, a przy okazji i siebie. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie ✈ lipnehistorie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ten bałwanek :) Moją największą pasją jest fotografia, a oprócz niej muzyka, filmy, książki i kilka innych rzeczy, które szerzej opisuję na moim blogu, na którego zapraszam :) Nie mam za to talentu do rękodzieła, wszelkie prace manualne to dla mnie męka :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Bałwanek jest słodki. 😁 Nie mam żadnego talentu plastycznego, oprócz pieczenia ciast, itp. Bardzo lubię słuchać muzyki, czytać książki i oglądać filmy - zwłaszcza horrory. Działam w akcjach charytatywnych - DMKS i HDK. 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim hobby jest Japonia i to co z nią związane, język, muzyka, słówka, manga, kreksówki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Z rękodziełem zdecydowanie mi nie po drodze. Tylko na potrzeby takiego przedmiotu szkolnego jak Technika, jeśli dobrze pamiętam trzymałem w ręce szydełko i szyłem poduchę. :) Teraz jedyne co potrafię to przyszyć guzik i zacerować dziurę.
    Mam hobby. Chyba każdy je ma, choć niektórzy twierdzą inaczej. Mieszkam na wsi stąd moje zainteresowania dotyczą choćby hodowli ptactwa ozdobnego. Pewne treści w tym zakresie a właściwie zdjęcia, w linku poniżej. :)

    http://wiejskiezycie.flog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bałwanek pierwsza klasa :) Myślę, że można by go trochę zmodyfikować i stworzyć z niego Star Warsowego BB-8 :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Miliony książek, miliony pomysłów , Blogger