czwartek, 19 stycznia 2017

27. Wyniki konkursu

Ostatni konkurs niestety nie miał wystarczającej ilości komentarzy. Mimo, że była ona minimalna bo 10 komentarzy to i tak nie przekroczyliście tej granicy. Mimo wszystko postanowiłam, że nagrodzę dwie osoby, które była najaktywniejsze (i mam nadzieję, że dalej będą ;) ). Książki, które wyślę nie koniecznie muszą być tymi z listy, będą wybierane losowo z mojego konkursowego stosiku ;)

Taradadam..... (proszę o fanfary)

Wygrywają....


MARCIN WOJCIECH


oraz


PAULINA S.



Proszę o kontakt na email : milionyksiazek@gmail.com  :) W tytule proszę wpisać "Zwycięzca konkursu #2", a w treści swój adres :) Po dotarciu przesyłek proszę o wysłanie ich zdjęć lub krótkiej opinii, że paczka dotarła na ten sam e-mail (zdjęcia najlepiej ;) ). Książki będę wysłane do 10 lutego (prawdopodobnie jeszcze w styczniu, ale znając moje szczęście do chorób i nieszczęśliwych wypadków muszę mieć jakieś ubezpieczenie ;) ).

Serdecznie dziękuje za zabawę i gratuluje zwycięzcą :) Jeśli posty będą komentowane tak regularnie jak do tej pory to rozmyślę plan na temat Walentynkowego konkursu :)

/Miśka

5 komentarzy:

  1. Dziękuję i gratuluję drugiej nagrodzonej osobie. E-maila wyślę najszybciej jak będę mógł. Pewnie jutro. :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje :D
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. O jejku, przegapiłam konkurs, a szkoda bo nagrody bardzo fajne.:) Następnym razem na pewno się zgłoszę. Serdecznie gratuluję zwycięzcom!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję. 😊 Również gratuluję Panu Marcinowi zwycięstwa. 😉 Adres postaram się wysłać jak najszybciej.

    OdpowiedzUsuń