czwartek, 9 lutego 2017

31. Konkurs walentynkowy .... dwie nagrody dla jednej osoby !

Z okazji zbliżających się Walentynek (dla nie których znanych jako "Walę-drinki")  mam dla was mały konkurs :) W końcu i przy piciu trzeba sobie poczytać ;)

Co można wygrać ? Dwa widoczne na zdjęciach zestawy :)



  Aby wziąć udział w konkursie :
* polub fanapage Miliony książek (gadżet dodany w prawym, górnym rogu strony)
* zaobserwuje bloga milionyksiazek.blogspot.com (tylko w ten sposób będziesz mógł poznać wyniki 
*odpowiedz na zadane pytania konkursowe
* jeśli chcesz możesz udostępnić ten post i zaprosić znajomych na facebooku
* czekaj na wyniki!
REGULAMIN :
1. Organizatorem konkursu i sponsorem nagród (książki i etui na książkę) jest właściciel bloga Miliony książek.
2. Nagrody zostają wysłane listem ekonomicznym w ciągu 30 dni od wyłonienia zwycięzcy.
3. Wysyłka na terenie kraju
4. Konkurs trwa od 09.02.2017r. do 21.02.2017r do godziny 22:00. Zgłoszenia nadesłane w późniejszym czasie nie będą brane pod uwagę. Zwycięzca zostanie wyłoniony w ciągu 21 dni.
5. Po wyłonieniu zwycięzców na kontakt czekam 3 dni.
6. Aby konkurs się odbył MUSI być min. 50 zgłoszeń.
7. Jako organizator zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu.
ZADANIA KONKURSOWE
1) Za co kochamy czytać? Co nam daje czytanie?
2) "Twój pomysł na post" ! - O czym chętnie poczytałbyś na blogu, recenzja jakiejś konkretnej książki? Odpowiedź uzasadnij.
Można odpowiedzieć na jedno pytanie ;) 2 interesuje mnie najbardziej ;)
Na końcu zgłoszenia dopisz :
"Wybieram nagrodę numer : " ;)


Powodzenia!

/Miśka

12 komentarzy:

  1. Wzięłabym udział, ale... ale nie biorę udziału w konkursach na fb XD Poza tym zrób z tego adresu link: w takiej formie skopiować się go nie da :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już na blogu ;) Na facebooku mi ciężko bo z telefonu nie mogę się zalogować - wyłącza mi się telefon :/ Także zapraszam :D

      Usuń
  2. Obserwuję bloga jako Ewelina Ż.
    lubię fb jako Ewelina Żyła

    1) Osobiście kocham czytanie za to, że mogę oderwać się od problemów w życiu. Przenoszę się w inny świat, mogę być kim zechce. Czytanie daje mi poczucie stabilności. Wiem, że gdy będzie mi źle, to wystarczy, że zatrace się w lekturze. Czytanie książek poszerza również horyzonty :)
    2. Chciałabym recenzje książki "Ogień który ich spala" . Uwielbiam książki Brittainy C.Cherry i jej książki o recenzje na temat jej książek, mogłabym czytać i czytać

    Wybieram zestaw nr 1, bo to o nim marzy moja kochana Zosia ❤😚

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuje bloga jako sprochniala, fb jako Zosia Szczerbińska :)

    1) Gdy byłam w podstawówce nikt nie wierzył, że będę czytać sama dla siebie. Pewnego razu w empiku musiałam długo namawiać, żeby kupiła mi książkę, bo uważała, że i tak jej nie przeczytam. Przeczytałam ją w dzień, a w książkach się zakochałam. Książki są przyjaciółmi, którzy o nic nie pytają. Pozwalają być sobą, dają możliwość przeżywania, tak jakbyśmy to my, czytelnicy, brali udział w opisanych wydarzeniach. Książki podnoszą na duchu i dają nadzieję. Opisane w nich wydarzanie pokazują, że można wyjść z każdej opresji. Dzięki książkom mam wrażenie, że moje życie jest ciekawsze bo jest wzbogacone o te setki tomów, które przeczytałam. Gdy docierają do mnie nowe pozycji, oczy zaczynają mi błyszczeć i zaczynam skakać z radości - jak małe dziecko, które dostało wymarzoną zabawkę. Książki to mój dom, czytając je czuje się bezpiecznie i czuje, że to jest moje miejsce na ziemi. Nie wyobrażam sobie życia bez książek.

    2) Chciałabym poznać twoje TOP, czyli najlepsze książki, które przeczytałaś w 2016r., najlepsze książki na lato, najlepsze serię, które przeczytałaś itp. Często zamawiając książki mam mnóstwo opcji i nie wiem na co się zdecydować, takie posty pomogłyby mi dokonać wyboru.

    Bardzo chciałabym otrzymać książkę "Takeshi. Cień śmierci" Kossakowskiej

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Czytanie pozwala mi przenieść się w inną rzeczywistość, zapomnieć o kłopotach, smutkach, zająć czymś umysł, gdy kłębią się w nim różne nieprzyjemne myśli. Gdy jestem smutna czytam literaturę kobiecą, takie pozytywnie zakręcone, pełne humoru, dzięki którym ja też się czuję dobrze. Książki pomagają mi w życiu, zapewniają dobry nastrój, zawsze dostaję od nich to, czego oczekuję, nigdy mnie nie zawodzą. Nic tak nie wzrusza jak sentymentalna powieść romantyczna, czy dramat. Gdy jestem wypoczęta uwielbiam kryminały, które ćwiczą moją wyobraźnię, dzięki którym mogę sama próbować rozwiązać zagadki. Kilkaset stron książki zamyka w sobie czar i magię. Dlatego, że książka pozwala mi widzieć wszystkie wydarzania na mój własny sposób. Jest to wspaniały sposób na wypełnienie wolnego czasu. Wchodząc w świat książkowy zapominam o wszystkich problemach i o otaczającym mnie świecie. Książka towarzyszy mi wszędzie, zawsze mam aktualnie czytaną w torebce, bo a nóż znajdzie się jakaś chwilka, żeby przeczytać chociaż kilka stron. Czytać lubię, gdyż lektura pozwala mi inaczej spojrzeć na moje życie. Pozwala się zdystansować. Czytając, uświadamiam sobie jak bardzo świat jest zróżnicowany, jak ludzie go postrzegają. Ten sam świat, który zdaniem jednych autorów jest piękny, zachwycający mnogością kolorów, zapachów, smaków, a inni przedstawiają go jako straszne miejsce. W tej mnogości rzeczy ekscytujących i przerażających przyglądam się relacjom międzyludzkim, które od wieków pozostają podobne - miłość, przyjaźń, intryga, kłótnie... Książka udowadnia, że często pytanie ma więcej niż jedną odpowiedź, a na problem da się spojrzeć z różnych stron. Książka jest naszym towarzyszem w samotności. Łatwo ją zabrać ze sobą i czytać gdziekolwiek.
    2. Na blogu zauważyłam, że lubisz New Adult i erotyki (podobnie jak ja). Chętnie poznałabym Twoje zdanie o innych gatunkach. Które książki zrobiły na Tobie największe wrażenie, a które zawiodły. I co w nich podoba Ci się najbardziej, czego w nich szukasz?
    Pozdrawiam 😊
    Wybieram nagrodę numer 2

    OdpowiedzUsuń
  5. 1 kocham czytać bo tylko wtedy mogę się wyciszyć, tylko ja i książka i nic więcej. Gdy moje dzieci są jeszcze w szkole a ja już w domu po pracy a obiad już przygotowany to siadam i czytam tak się właśnie relaksuje. Często czytam w wannie lub jak już dzieci i mąż śpi, bo lubię mieć spokój i ciszę gdy czytam 2 recenzje raczej nie czytam bo ja jak idę do biblioteki to jak widzę książkę to ja już wiem czy chce ją przeczytać czy nie, tak już mam �� mnie musi tytuł zainteresować

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię, obserwuję również.
    1. Kocham czytać za to, że mogę przenieść się w inny świat- odetchnąć od życia codziennego, zamknąć się w innym świecie i przeżywać w świecie wyobraźni przygody bohaterów. Dzięki temu odprężam się i wyciszam.
    2. Uwielbiam czytać o kryminałach- bo takie książki lubię najbardziej. Każda recenzja pozwala mi na zapoznanie się z ogólnym wątkiem książki- dzieki temu wiem po jakie sięgać w nastepnej kolejności.
    Nagroda numer 2 bardziej mnie ciekawi :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham czytac za to ze moge przeniesc sie do lepszego swiata poznac inne jego postrzeganie ujrzec wiele rzeczy o ktorych dotychczas nie miałam pojecia

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham czytac za to ze moge przeniesc sie do lepszego swiata poznac inne jego postrzeganie ujrzec wiele rzeczy o ktorych dotychczas nie miałam pojecia

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę powodzenia uczestnikom konkursu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako Anna Pawęzka, lubię fb jako Anna Paw

    Odpowiadam na pytanie nr.1:
    Czyż to nie jest smutne? Żyjemy w czasach, w których musimy tłumaczyć, dlaczego lubimy czytać. Wszyscy wiemy doskonale, ile emocji i przygód przeżywa czytająca osoba, ilu poznaje literackich przyjaciół, jak wiele krain zwiedza nie wychodząc z domu... Pytanie, które powinno padać w zamian to „dlaczego nie czytasz?”. Dlaczego okradasz się z życia, z tych emocji, tych przygód, tych przyjaciół i podróży... Na własne życzenie ograniczasz się do prozaicznej, nie-magicznej rzeczywistości... bo jeśli nie rozwija się wyobraźni, jak można na co dzień dostrzegać magie? Lubię czytać książki.

    Kiedy byłam dzieckiem pomogły mi rozwinąć wyobraźnie i kreatywność, ukształtowały mnie, między innymi im zawdzięczam to, kim teraz jestem. W czasach szkolnych i studenckich były dla mnie nieocenioną skarbnicą wiedzy, pomogły mi poszerzyć zainteresowania, odkryć to, co kocham i chcę w życiu robić. Teraz też się z nimi nie rozstaje. Są ze mną, kiedy zostaje w łóżku z grypą; towarzyszą mi w deszczowe dni; zabieram je w podróże; pomagają mi oderwać się od rzeczywistości; są przyjaciółmi na wyciągnięcie ręki... Nie potrafię sobie wyobrazić, jak puste byłoby moje życie, gdybym w dzieciństwie się do nich zniechęciła.


    Nałogowo czytam, wypożyczam, kupuję... Spędzam długie godziny na stronach internetowych księgarni, szukając nowych promocji; odwiedzam antykwariaty i tracę tam poczucie czasu; kiedy nie czytam książek – czytam o książkach, które chce przeczytać! Dlatego też nie przepuszczę tej okazji, aby spróbować szczęścia w tym konkursie :)

    wybieram "bramkę" nr.2 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Może znajdę tutaj jeszcze jakieś konkursy...

    OdpowiedzUsuń