piątek, 17 lutego 2017

32.Nowy pomysł - post wyjaśniający.

     Kochani troszkę mnie tu nie było z kilku powodów.

1) Zmiany na blogu - musiałam wszystko zgrać. posprawdzać :) W trakcie tworzenia jest Instagram, którego widget jest już na dole :)

2) Pomysł na blog o życiu - będzie tam zawarte wszystko. Od moich pasji do "Różnych sposobów na ...", zahaczając o recenzje różnych produktów, a kończąc na przepisach kulinarnych. Taki troszkę blog lifestylowy (?). Plan już jest, blog będzie otwarty na dniach.

3) Ja i na pewno duża ilość ludzi czyta fanfiction, opowiadania, miniaturki (itd.) zamieszczane na internecie. Chciałabym stworzyć blog, w którym zrobię spis, gdzie zawarte będę te, które według mnie są warte uwagi. Postaram się o krótką subiektywną opinię na temat każdego. Preferowane przeze mnie "fanfiki" to :
a) Harry Potter (różne paringi)
b) One Direction (czytałam kilka świetnych, mimo, że zespołu nie słucham)
c) inne zespoły i piosenkarze (tzn. tematyka, która się wokół nich kręci)
A wy co najchętniej czytacie?

4) Złapałam kaca książkowego :( Nic nie mogę przeczytać bo po kilku stronach mam dość :( Nie czytam już z dobre 2 tygodnie! I nic mi nie podchodzi! Co polecacie z Erotyków/ New Adult? :)


Pochwalcie się swoimi planami na ten miesiąc, tydzień czy rok :) Może jakieś dalsze plany? :) Pamiętajcie o konkursie!


Uwaga! Uprzedzając komentarze czy poradzę sobie z prowadzeniem trzech blogów to tak. Jeśli podłapię temat to szybko piszę - gorzej jeśli złapię przysłowiowego kaca. :)

/Miśka

4 komentarze:

  1. Musi się udać! :D Z YA polecam "Buntownika" , serię "Szeptem", książki Johna Greena. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę Ci organizacji 🙈😂

    OdpowiedzUsuń
  3. A może i ty napisz jakieś opowiadanie? Chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Miliony książek, miliony pomysłów , Blogger