sobota, 17 czerwca 2017

52 kolory życia - Magdalena Kozioł TOM I

Okładka książki 52 KOLORY ŻYCIA t.1
Zdjęcie z portalu LC :)


OPIS:
"52 KOLORY ŻYCIA to porywająca powieść o miłości i namiętności, romansie i jego konsekwencjach. Bohaterką jest młoda kobieta- Sally. Pewnego dnia na jej drodze, zupełnie niespodziewanie pojawia się mężczyzna. Jej dotychczasowe, poukładane życie zmienia się diametralnie. Cała historia okraszona pięćdziesięcioma dwoma wyjątkowymi i niepowtarzalnymi kolorami. Lektura wzrusza,zawiera wiele przemyśleń na temat życia i jego nieprzewidywalności."


Pierwszy tom serii 52 kolory życia to cieniutka, ok. 100 stronicowa książka. Jednak w żadnym wypadku mniej nie znaczy gorzej. Wspomnianą serię pani Magda wydała sama - na własną rękę, bez pomocy wydawnictwa. Dlatego też książki te są unikatami, więc jeśli je posiadacie jesteście prawdziwymi szczęściarzami. 

Książka posiada co prawda kilka powtórzeń, a Sally zazwyczaj nie znajduje się w większym gronie, ale w niczym to nie przeszkadza. Przyjemnie i szybko się ją czyta, z niecierpliwością oczekując każdego, kolejnego tomu. 

Autorka rozdziały podzieliła na kolory. W pierwszym tomie "poznajemy" : biały, pomarańczowy, niebieski, zielony i różowy.


SALLY I TOMEK

Sally to młoda, wesoła, ambitna, nie raz zapominalska dziewczyna. Po trzy letnim związku z Tomkiem "wreszcie" doczekuje się oświadczyn. Miłość u nich kwitnie, wszystko dobrze się toczy. Niestety Sally musi wyjechać dopilnować otwarcia swojego sklepu z kosmetykami nad morzem. Czy ich związek przetrwa wszystkie odcienie losu? O tym się przekonamy.


AGATA I JACEK

Z drugiej strony mamy doświadczone już, kilkuletnie małżeństwo Jacka i Agatę. Ich miłość można powiedzieć - powoli się wypala, blednie. On mimo, że się stara, jako policjant nie ma czasu dla żony i syna. Ona jest zazdrosna o jego częste, w dodatku niebezpieczne akcje. Jaką rolę w życiu naszego komisarza odegra Sally? Dowiecie się już wkrótce.


Szczerze to losy Jacka i Sally śledziłam najbardziej. Oczywiście na początku na nic się nie zanosiło, lecz po ich pierwszym spotkaniu na plaży(!)  byłam oddana im całym sercem. Nie mogę się doczekać jak potoczą się ich dalsze części.


Książka początkowo zaciekawiła mnie ze względu na tytuł - wydawał mi się taki radosny, wakacyjny, po prostu szczęśliwy. Z resztą ja (do tej pory) tylu kolorów nawet nie znałam!

Wiecie o czym myślę po lekturze? O tym, że marzenia trzeba gonić. Że to one pokazują nam najpiękniejsze kolory naszego życia. Marzenia się nie spełniają. Marzenia się spełnia.


Pewnie zastanawiacie się dlaczego recenzja jest taka krótka i nie powiedziałam o wielu rzeczach, o których zazwyczaj Wam ględzę? Oraz dlaczego nie ma moich ulubionych cytatów? Dowiecie się tego w ósmym (8) poście dotyczącym tej serii. 

A wy co sądzicie o tej książce? Czy ktoś miał szansę ją przeczytać? Jeśli nie to zachęcam do brania udziału w konkursach, w których można ją wygrać :) Naprawdę warto!

Za możliwość przeczytania książki dziękuje autorce :)  


ISIHAMBI

6 komentarzy:

  1. Mam tę książkę i według mnie jest najsłabszym tomem serii. :D Dalej jest tylko lepiej. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogółem wzięłam ją za takie "wprowadzenie" i według mnie nie jest źle :D Choć jestem na 5 (bodajże) tomie i też uważam, że im dalej tym lepiej, choć nie spodziewałam się po Sally "takich" rzeczy, po Jacku może bardziej, bo widać, że mu się z żoną nie układa :D Już nie mogę się doczekać jak się ta historia zakończy :D

      Usuń
  2. Nie mam, nie znałam, ale zachciało mi sie poznać ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda mi na taki zwyczajny romans ale te kolory i inne przyciągaja mnie .
    Zapraszam serdecznie Lika

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko, co wypływa z serca jest niezwykłe, nawet jeśli nie do końca udane ;) Serdecznie dziękuję za recenzję :) i pozdrawiam, Magdalena Kozioł

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciepłe przesłania biją z recenzji tych książek, a to bardzo cieszy. :)
    Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń