Gorąca zapowiedź marca! Hit miesiąca!

Gorąca zapowiedź marca! Hit miesiąca!


Marzec w tym roku zdecydowanie będzie gorący! Już 14 marca na nasze półki wjedzie niemal 350 stronicowa powieść, na którą czekają tysiące czytelników! Książka, która wydana zostanie przez wydawnictwo NieZwykłe podbije nasze serca za niecały miesiąc. Polski tytuł brzmi "Weteran", a jego autorką jest Katy Regnery . Tak prezentować się będzie okładka. Prawda, że piękna? I seksowna? I zachęcająca do sięgnięcia po lekturę? :D :D 




OPIS: 


Savannah Carmichael, zdradzona i porzucona przez mężczyznę, któremu zaufała, traci wymarzoną karierę dziennikarki w Nowym Jorku i musi wrócić do Danvers, swojego rodzinnego miasteczka w Wirginii. Gdy otrzymuje propozycję powrotu do branży i napisania reportażu o interesującym człowieku, nie waha się ani chwili – w jej mieście mieszka idealny kandydat: Asher Lee, okaleczony weteran wojenny, który wrócił do Danvers osiem lat temu i od tego czasu nie opuścił swojego domu.
Mieszkańcy szanowali prywatność miejskiego samotnika, który stracił rękę i pół twarzy podczas wojny w Afganistanie. Jednak wszystko zmieni się w dniu, w którym do jego drzwi zapuka Savannah Carmichael – ubrana w kolorową sukienkę pożyczoną od siostry z talerzem słodkich, domowych pierniczków. Wbrew samemu sobie, Asher zgadza się udzielić wywiadu pięknej dziennikarce – i szybko odkrywa, że zaczyna czuć do niej coś więcej.
Dwójkę niezwykłych bohaterów tej współczesnej wersji klasycznej baśni o Pięknej i Bestii połączy niezwykłe uczucie, które zaskoczy ich oboje. Jednak gdy jedno z nich popełni straszliwy błąd, ich miłość zostanie wystawiona na najcięższą próbę; czy będą w stanie pokonać wszelkie przeszkody i wspólnie dotrzeć do szczęśliwego końca?


Książkę już teraz można kupić na stronie empiku za niecałe 29zł. Nie czekaj i zamów już dziś! http://www.empik.com/weteran-regnery-katy,p1187276646,ksiazka-p







Moją recenzję będziecie mogli przeczytać już za kilka dni, a tymczasem zapraszam Was tutaj: https://www.wattpad.com/537124986-jeszcze-będziemy-szczęśliwi-rozdział-1-fragment . Dajcie znać jaka jest Wasza opinia o tym krótkim fragmencie. Uważacie, że warto poprawiać dalej i spróbować wydać? Czekam na Wasze komentarze! 

Kto ma zamiar zakupić książkę "Weteran"? 
Jednym Słowem z niezastąpioną Królową Dramatów! (K.N. Haner)

Jednym Słowem z niezastąpioną Królową Dramatów! (K.N. Haner)

K.N. Haner to polska autorka m.in. serii "Mafijna miłość" oraz "Miłość w rytmie rocka". Właśnie dziś jest premiera kolejnej jej książki pt. "Zakazany układ" (zachęcam do przeczytania recenzji ZU LINK). W maju zostanie wydana druga część ZU o tytule "Piekielna miłość". Jednakże to nie koniec! Autorka ma mnóstwo planów wydawniczych na rok 2018, a nawet 2019! Osobiście najbardziej nie mogę doczekać się Drwala (nie wiem dlaczego, ale polubiłam gościa z czytanych fragmentów). Jakie książki autorki macie już przeczytane? A może lektura dopiero przed Wami? Podzielcie się tą informacją w komentarzu, a tymczasem zapraszam na JS! :) Korona musi być ;)





   1. Jaki jest twój ulubiony kolor?
Szary

      2. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
Kocham makarony, pizzę, klasycznego schabowego… Wszystko co niezdrowe! L

      3.Wolisz morze czy góry?
Morze.

      4.Jaka jest Twoja ulubiona pora roku?
Nie mam ulubionej, ale wolę, jak jest ciepło! J

       5. Gdy byłaś dzieckiem, kim chciałaś zostać w przyszłości?
Piosenkarką, aktorką, a najbardziej panią, co sprzedaje w kiosku bilety J

   6.Jakie jest Twoje ulubione zwierzę?
Kocham psy, ale lubię tak naprawdę wszystkie zwierzęta. W obecnej chwili mam psa i kota.

       7. Gdybym poprosiła Cię abyś zastanowiła się jaka jesteś,  jakie słowo pierwsze przyszło ci na myśl?
Pierwsze, co przyszło mi na myśl było słowo dobra. Dlaczego? Bo staram się być dobrym człowiekiem w każdym znaczeniu tego słowa. J

        8.Jaką cechę charakteru powinien mieć pisarz?
Oj, na pewno niejedną cechę. Powinien być cierpliwy, wytrwały, mieć otwarty umysł i przyjmować z pokorą krytykę, która jest ogromnie cenna.

        9.   Jaka jest/była Twoja ulubiona bajka z dzieciństwa?
Mała syrenka!!!!!!!!!!!!! <3

       10.Czy uważasz, że jesteś tolerancyjna?
Tak, zdecydowanie jestem osobą tolerancyjną i otwartą na świat.

       11. Jakie masz (poza pisaniem) hobby?
Czytanie, gotowanie, a ostatnio wróciłam do zabawy z makijażem, bo kiedyś chciałam być wizażystką.

       12. Wolisz polską czy obcojęzyczną muzykę?
Obcojęzyczną, ale polskie piosenki też potrafią być naprawdę fajne.

       13. Czy wierzysz w zabobony?
Raczej nie.

      14.  Jako pisarz zapewne jesteś lub byłaś również czytelnikiem. Jaki jest twój ulubiony gatunek książek?
Uwielbiam romanse i thrillery.

       15.  Jaka jest twoja ulubiona liczba?
Nie mam takiej.

       16. Jaką masz cechę charakteru, której nie lubisz?
Jestem naiwna, ale ma to swoje plusy i minusy.

       17. Jaka wartość lub rzecz jest dla ciebie najważniejsza w życiu?
Najważniejsza jest dla mnie moja rodzina i bliscy. Nie ma nic ważniejszego w życiu.

       18. Mówi się, że "ranny ptaszek" to osoba wstająca o świcie, a "sowa" to człowiek, który wyleguje się do południa. Do której grupy należysz?
Zdecydowanie Sowa. Nienawidzę wstawać rano i od zawsze mam z tym problem. J

       19. Ile miałaś lat gdy zaczęłaś pisać?
Miałam 24 lata.

       20.  Jakie jest Twoje ulubione święto?
Uwielbiam Boże Narodzenie. Tę atmosferę i klimat.

       21. Kiedy masz urodziny?
21 października



Zachęcam Was do polubienia strony autorki K.N. Haner - strona autorska oraz do sięgnięcia po którąś z jej książek! Będzie mi miło jeśli odpowiecie na zadane na początku pytania i zaobserwujecie bloga <3 


Terapia - Kathryn Perez






OPIS: 
Czasami trzeba się zgubić, by się odnaleźć…
Jestem samotna.
Rozbita.
Żyletką tnę swoje odrętwienie, lecz otwieram w ten sposób jeszcze więcej ran.
Depresja, samookaleczanie, prześladowania… To moja codzienność.
Faceci, seks… To moja ucieczka.
Różnica pomiędzy prawdą a kłamstwem rozmywa się, pozostawiając mnie rozdartą, zdezorientowaną i zagubioną.
A kiedy demony zamieszkujące mój umysł usiłują mnie pokonać, dwaj mężczyźni, których kocham, starają się mnie uratować.

To moja historia o przyjaźni, miłości, cierpieniu i walce z samą sobą.

...

„Książka wciągnęła mnie od pierwszego rozdziału aż do samego końca. Pod względem emocji, zasługuje na dziesięć gwiazdek. Zdecydowanie polecam!” – Aleatha Romig, autorka bestsellerowego cyklu Consequences.

Terapia to wciągająca historia, często okrutna i bolesna, ale równocześnie przynosząca nadzieję, ukazująca miłość i ukojenie. Mam wrażenie, że po przeczytaniu tej książki, stałam się lepszym człowiekiem. – Mia Sheridan, autorka bestsellera Bez Słów.

„Ta książka… TA KSIĄŻKA… łamie serca, jest jak emocjonalna kolejka górska… i jest tak okropnie, niesamowicie, przepięknie PRAWDZIWA. Czasami życie jest cholernie ciężkie, okrutne i bolesne jak diabli. Ale właśnie dlatego żyjemy, prawda? To sprawia, że szczęśliwe zakończenia są takie ważne, bo nabierają przy tym znaczenia. Polecam kupić Terapię już dziś!” – Madeline Sheehan, autorka bestsellerowego cyklu Niepokorna.

~*~*~*~*~*~*~*~*~~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~




Jessica Alexander to nastolatka o niskiej samoocenie będąca w ostatniej klasie liceum. Nielubiana, wyśmiewana, pozostawiona sama sobie czuje się "nikim". 
Jej najbliższą i jedyną przyjaciółką jest żyletka, a aby oderwać się od bolesnej rzeczywistości pisze dziennik. Tylko w nim może być sobą. Tylko tam nikt jej nie krytykuje. Pod tym względem znalazłam podobieństwo od siebie. Blog od początku był moją ucieczką od rzeczywistości. Oczywiście uprzedzę Wasze teorię - NIE tnę się. Po prostu jestem typem samotnika i raczej nieśmiałą osobą w zawieraniu nowych znajomości, dlatego ten blog to takie moje "otwarcie się do ludzi".
Dodatkowo nasza bohaterka ma nieciekawą sytuację w domu i nawet w nim nie może czuć się wartościowa i kochana. Matka jest alkoholiczką, a ojciec obserwuje każdy jej ruch i wytyka jej błędy. 
Aby zaznać akceptacji i miłości wdaje się w przelotne przygody seksualne. Jednak przy żadnym z chłopaków, z którymi się spotyka nie czuje się wartościową osobą, ponieważ oni jej takiej nie widzą.
Sytuacja zmienia się gdy poznaje Jace'a Collinsa . Jak zawsze na myśl przychodzi pytanie czy przyjaźń damsko-męska w ich przypadku jest możliwa? A może któreś z nich się zakocha?

Oczywiście aby się tego dowiedzieć musicie przeczytać książkę.

Terapia to powieść od której nie sposób się oderwać. Pokazuje obecne problemy wielu młodych ludzi. Brak akceptacji wśród rówieśników i niejakie znęcanie się z ich strony oraz skomplikowana sytuacja w domu bardzo często przyczyniają się do samo okaleczania, a nawet samobójstwa.

Bohaterami, których nie lubię są matka Jace'a oraz Victoria. Mogłabym je podsumować jako "snobistyczne suki". Tak, tak - nie przepadam za nimi. Matki Jace'a za to w czym pomogła Jess (a raczej do czego ją zmusiła. Dziewczyna miała 18 lat. Potrzebowała pomocy, a nie wypisanego czeku). Natomiast Victorii nie lubię za całokształt. Jakoś tak wyszło


Może trochę o książce pod względem graficznym? 


Okładka podoba mi się bardzo. Tematyczna, utrzymana (nie jako) w smutnych, ciemnych kolorach oddaje przygnębienie, którego często doświadczymy podczas czytania tej powieści. 





Drugim plusem są ładnie ozdobione numery rozdziałów. Osobiście lubię takie "detale" :) Fajne jest również to, że pod każdym numerem autorka umieściła inspirujący/dający do myślenia/ciekawy/itd. cytat.



Czwartym plusem jest zawarta w książce dedykacja. Wielki plus dla autorki <3







Wartościowe również są słowa "od autorki" do nas - czytelników. Nie wkleję ich Wam tu, ale podczas czytania książki gorąco zachęcam do zerknięcia również w tamte rejony.

Podsumowując książkę zdecydowanie polecam. S
ama w sobie jest rewelacyjna. Nieprzewidywalna, emocjonalna, wciągająca. 

Kto już po lekturze? A kto przed? Zaciekawiłam Was? Napiszcie w komentarzu i koniecznie sprawdźcie tę pozycję w księgarniach!

Za możliwość przeczytania i zrecenzowania książki dziękuje wydawnictwu NieZwykłe <3 


Uwaga! Wiem, że recenzja była udostępniona już dawno, jednak nie można było jej komentować. Dlatego zostałam zmuszona usunąć tamten post, a skopiowaną recenzję dodać jeszcze raz z ładnymi zdjęciami ;) (kto czytał pamięta, że w poprzedniej wersji było tylko zdjęcie "główne") :) Teraz wszystko powinno być ok :) Użytkownikowi "Blanka" dziękuje za wiadomość z informacją, że nie można było komentować postu :)

Jednym Słowem z Agnieszką Polak!


Korzenie to najważniejsza część rośliny. Chociaż ich nie dostrzegamy, bo są gdzieś pod ziemią, niewidoczne dla oka, mają istotny wpływ na to, jaki okaz będziemy podziwiać...


Agnieszka Polak w 2011 roku zadebiutowała książką "Mimo wszystko". Do tej pory z pod jej pióra wyszły jeszcze tytuły "Oblicza miłości", "Ślad przeznaczenia", "Dalekie podróże z Bliską". Dziękujemy za udział w wywiadzie <3 :)


1)Jaki jest Twój ulubiony kolor?

Błękit paryski
2)Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
Każda, której nie muszę przygotowywać
3)Wolisz morze czy góry?
Zdecydowanie morze
4)Jak jest Twoja ulubiona pora roku?
Lato
5)Gdy byłaś dzieckiem, kim chciałaś zostać w przyszłości?
Konduktorką
6)Gdybym poprosiła Cię abyś zastanowiła się jaka jesteś, jakie słowo pierwsze przyszło Ci na myśl?
Zasadnicza
7)Jaką cechę charakteru powinien mieć pisarz?
Empatię
8)Jak jest/była Twoja ulubiona bajka z dzieciństwa?
Dziewczynka z zapałkami.
9)Czy uważasz, że jesteś tolerancyjna?
Bywam
10)Jakie masz (poza pisaniem)hobby?
Gram na skrzypcach, czytam książki
11)Wolisz polską czy obcojęzyczną muzykę?
Chyba miałaś na myśli piosenki? – i te i te pod warunkiem, że mi się podobają
12)Czy wierzysz w zabobony?
Babcia mawiała , kto wierzy w gusła temu dupa uschła. Mnie jakoś nie J
13)Jako pisarka zapewne jesteś lub byłaś również czytelnikiem. Jaki jest twój ulubiony gatunek książek?
Obyczajowe, psychologiczne, plus każda, która porywa bez względu na gatunek.
14)Jaka jest Twoja ulubiona liczba?
 12
15)Jaką masz cechę charakteru, której nie lubisz?
Obowiązkowość
16)Jaka wartość lub rzecz jest dla Ciebie najważniejsza w życiu?
Zdrowie
17)Mówi się, że „ranny ptaszek” to osoba wstająca o świcie, a „sowa” to człowiek, który wyleguje się do południa. Do której grupy należysz?
Każdego ranka jestem rannym ptaszkiem marzącym o tym by być sową
18)Ile miałaś lat kiedy zaczęłaś pisać ?
41
19)Jakie jest Twoje ulubione święto?
 Boże Narodzenie
20)Kiedy masz urodziny?
12 sierpnia





Kto następny? ;)  Zgadujcie :D 
/PRZEDPREMIEROWO/  Zakazany układ - K. N. Haner

/PRZEDPREMIEROWO/ Zakazany układ - K. N. Haner










Nowa seria Królowej dramatów!



Nicole żyje w toksycznym i destrukcyjnym związku z mężczyzną, który zaopiekował się nią po śmierci jej rodziców. Pewnego dnia, gdy po raz kolejny zostaje przez niego pobita, postanawia popełnić samobójstwo. Ucieka z domu i dociera nad urwisko, żeby skoczyć prosto do oceanu.



W tym samym momencie, w którym dziewczyna zamierza odebrać sobie życie, miejscowi gangsterzy wykonują brutalną egzekucję, której Nicole staje się przypadkowym świadkiem. Zamiast umrzeć, trafia prosto do domu mafiosa — Marcusa Accardo. Mężczyźnie imponuje to, że Nicole nad życie pragnie śmierci. Świat mafii nie jest jednak prosty, a pojawienie się kobiety w samym centrum gangsterskiego piekła nie zwiastuje niczego dobrego.


Początkowa nienawiść i strach między Marcusem a Nicole przeradzają się w fascynację oraz namiętność. Marcus zaczyna współczuć Nicole, gdy się dowiaduje, co ją spotkało. Oboje zgadzają się na układ, który ma na celu wyeliminowanie największego wroga Marcusa — Aleksandra Modano. Brutalne zasady gangsterskiego świata są jednak niewzruszone, dlatego gdy w grę zaczynają wchodzić uczucia, wszystko się komplikuje. Niebezpieczeństwo pojawia się na każdym kroku, a jedna chwila nieuwagi może doprowadzić do tragedii, której ceną jest ludzkie życie.

Mafia. Miłość. Zemsta. Zakazany układ.



~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*


Zakazany układ to najnowsza powieść znanej Królowej Dramatów - K. N. Haner, która swoją premierę będzie miała 15 lutego 2018 roku. Lektura już za mną i szczerze - nie mogę się pozbierać. Idealnie wykreowani bohaterowie, którzy wprowadzają nas w swój niesamowity świat. Po opisie możecie zorientować się co nie co o powieści, jednak od początku.




Akcja zaczyna się w momencie, gdy Nicole ma już dość życia w toksycznym związku i postanawia się zabić. Jednakże kiedy dociera na urwisko dopadają ją wątpliwości - czy na pewno chce to zrobić? Czy nie ma innego wyjścia? Gdy już decyduje się na skok, mówi sobie, że to ta chwila, teraz i już - podjeżdża samochód - wysiada kilku mężczyzn, jeden, który klęczy przy urwisku dostaje kulkę w łeb, a jego ciało zostaje zrzucone do morza - typowa, mafijna egzekucja. Nicole robi to co każdy człowiek pod wpływem takiego szoku - krzyczy i ucieka. Niestety - zostaje złapana. Jednak Marcus nie potrafi jej zabić, zabiera do siebie, gdzie (oczywiście) dziewczyna za wszelką cenę stara się go sprowokować do odebrania jej życia.  


Dlaczego Marcus nie może jej zabić? Ponieważ ma "oczy jego matki".

Będzie wiele dramatów - tego możecie się spodziewać na sto procent. Książka nie jest dla osób, które nie lubią scen seksu - to romans. Zdarzają się sceny erotyczne, niekiedy dokładnie opisane.


Pod względem graficznym - grafik wykonał kawał dobrej roboty Okładka rozpala zmysły, pozostawia nutkę tajemniczości i aż prosi się o przeczytania. Oczywiście skład również super - z tego co do tej pory zauważyłam wszystkie książki od EditioRed są solidnie wykonane. Wielki plus również za "skrzydełka" - lubię je w książkach :D 



Do zdecydowanych plusów można zaliczyć zastosowanie narracji dwuosobowej (a nawet trzy- - o czym dowiecie się podczas czytania ;)) - jak dla mnie to genialny zabieg stosowany przez wielu autorów. Pozwala na poznanie uczuć i myśli obydwóch bohaterów. Możemy "zobaczyć" każdą sytuację z dwóch, niekiedy bardzo różnych perspektyw



Fajnym dodatkiem były również recenzje serii o Morfeuszu zamieszczone na ostatnich stronach - fajna promocja dla blogerów oraz po krótkie przedstawienie innych powieści danej autorki.




Akcja, który rozgrywa się na stronach powieści niesie ze sobą wiele, nieoczekiwanych zwrotów akcji. Zakazany układ to nasiąknięta emocjami powieść, która przy każdej kolejnej stronie woła o więcej. Nie sposób się od niej oderwać - zawala się nocki, poranki i domowe obowiązki.

Pierwsza książka, o której nie umiem "za dużo" napisać - jest tak mocna i intensywna, że jej fenomen ciężko opisać słowami, mimo, że rozmawiać mogłabym godzinami. 


Czy dasz się wciągnąć w pasjonującą grę Królowej Dramatów? Nie czekaj! Zamów książkę już dziś na empik.com za niecałe 30 zł!




!!!KLIKNIJ TUTAJ I KUP JUŻ DZIŚ ZAKAZANY UKŁAD!!!

Pamiętajcie o kreatywnym komentowaniu wpisu - najciekawsze komentarze raz w miesiącu dostaną gadżet-niespodziankę ;) (Więcej informacji LINK TUTAJ)



Kto z Was jest zainteresowany książką? Jako ambasadorka mam jeden konkursowy egzemplarz, więc już niedługo spodziewajcie się konkursu. Napiszcie w komentarzach swoje wrażenia po przeczytaniu. Zapraszam do obserwacji bloga - miło widzieć takie statystyki! :)




Copyright © 2014 Miliony książek, miliony pomysłów , Blogger