poniedziałek, 12 września 2016

13. Książkowe dodatki #1 - zakładki + wzmianka o etui

 

 Hej, cześć i czołem... ! Dziś coś nowego ^^ Jako prawdziwy mol książkowy szczerze nienawidzę, nie cierpię, nie znoszę ( ten tego wymieniać dalej ? :D ) zaginania rogów lub stron. Dlatego jedynym logicznym wyjściem są zakładki ! Które oczywiście można zdobyć na dwa sposoby :


      SPOSÓB NUMER 1

Sposób idealny dla "leniwców"; czytelników, lubiących chodzić na łatwiznę ... Wiecie o czym mówię? Tak! Dokładnie! Zakładki można kupić lub poprosić o nie w księgarni, czasami są również rozdawane do kupionych książek lub do zgarnięcia w bibliotece - przynajmniej u mnie.

no i oczywiście...

     SPOSÓB NUMER 2
Idealny dla ludzi, którzy nie mają własnego życia, ich jedynym oderwaniem od rzeczywistości jest czytanie, nie mają znajomych - oprócz tych książkowych ( mam nadzieję, że załapaliście sarkazm?) ... Dokładnie zakładki można (ale nie trzeba) zrobić samemu. Sporo przy tym zabawy (szczególnie, gdy ma się pod opieką dwójkę dzieci -,- :D), trudu, ciężkiej pracy (tak, tak, wiem) oraz oczywiście niesamowitych efektów. Z góry piszę, że to praca nawet dla totalnych beztalenci plastycznych (takich jak ja), a wybitnym informatykiem być nie trzeba, bo szablony można pobrać nawet w internecie.


   Dziś omówimy sobie drugi sposób (pierwszego chyba nie muszę ? ). Zakładki zaczęłam robić stosunkowo nie dawno. Nie jest to ciężka praca, ale mimo wszystko wycinać trzeba umieć (pomińmy to, że dwa razy odcięłam głowę miśkowi, jeden kot został bez ucha, a główna bohaterka z Igrzysk Śmierci niemo pyta się gdzie są jej włosy).


Szablony pobrałam z niżej wymienionych stron (nic nie ukradłam, jedynie pobrałam publicznie dostępne do pobrania szablony, a tutaj udostępniam linki, a nie pobrane pliki - żeby nie było nie domówień) ;

1. Kotki <klik i wejdź>
2. Misie <klik i wejdź>
3. Odsyłam również na google
4. Oraz na chomikuj
5. Coś dla fanów HP <klik i wejdź>
6. Polecam również  stronę, która chwilowo prowadzi prace, ale już nie długo będzie dostępna i znajdzie się tam coś zarówno dla fanów Harrego Pottera Igrzysk śmierci oraz kilku innych książek :)



A tutaj moje "dzieła" : (nie wszystkie ale chwilowo nie mam więcej zdjęć :) )









   A skoro już w temacie książkowych dodatków jesteśmy, to pytanie do Was moi  drodzy.... Co sądzicie o pokrowcach na książki? Potrzebne czy nie ? :) Ja osobiście używam, bo z moją torbą to nigdy nie wiadomo :) Oczywiście jako "Zosia Samosia" robię je sama, a już niebawem post o tym jak je zrobić :) Zdjęcia może nie najlepsze, ale ukazują w większości 3 etap pracy :) 








A więc jak to jest u Was z dodatkami ? :) Macie coś czym możecie się pochwalić ? :) A może jakieś pomysły, które macie a nie umiecie ich zrealizować ? Z chęcią pomogę :) Liczę na opinie odnoście zakładek oraz etui :) Pokrowce robię sama oraz szyję ręcznie - bez pomocy maszyny ;)

KobiecePorady.pl

/Miśka

8 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa twojego wpisu o "ochraniaczach" na książki, ponieważ z racji tego, że noszę swoje tomiki w torbach, plecakach, rogi cierpią niemiłosierne katusze. Z takim pokrowcem z pewnością nie bałabym się włożyć książki do torby. :)

    Pozdrawiam serdecznie z:
    www.bookprisoner.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie długo będzie konkurs na taki futerał więc zapraszam do obserwacji :) Na bloga na pewno wpadnę :) A co do wpisu - pojawi się albo w weekend albo po niedzieli - tak mnie choróbsko rozłożyło, że nie mam na nic siły :) Kończę pisać recenzje, publikuje i pakuje się do wyrka ;) Również pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Bardzo fajne zakładki :) Wydrukuję sobie te z misiami, dzięki!
    Pokrowce też się przydadzą, bo chwilowo robię okładki z gazety. Rogi lubią zaginać się w torbie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę, nie wiedziałam, że można samemu sobie poradzić ze zrobieniem zakładki. Dziękuję - na pewno skorzystam! 😀 Pokrowce są genialne! I nawet nie korzystasz z maszyny do szycia... prawdziwy szacun. 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbym miała używać maszyny to bym sobiechyba rrękę do etui przyszyla :-D. Zdecydowanie wole igle z nitka ;)

      Usuń
  4. Piekne zakładki oraz etui na ksiazkę :) az chciałoby się je mieć wszystkie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterki na książki prezentują się pierwsza klasa. W dodatku coś zrobionego własnoręcznie jeszcze bardziej cieszy. I co najważniejsze książki już przeczytane się nie kurzą. Tylko ile włóczki trzeba by na całą domową biblioteczkę. Choć twierdzisz, że i beztalencie da radę to jednak zazdraszczam :) talentu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Od dłuższego czasu planuję zabranie się za produkcje własnych zakładek, póki co jednak kończy się tylko na dodawaniu nowych pomysłów do "must try this" zamiast autentycznego robienia ich :) Ale skoro inni zabierają się za etui może się w końcu w sobie zbiorę :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Miliony książek, miliony pomysłów , Blogger