niedziela, 12 marca 2017

Przepraszam..

Przepraszam ....

Za co? Za długą nieobecność :( Choroba rozwaliła mnie na 3 tygodnie i dalej nie przechodzi :( Katar, głowa, ucho, niekiedy gorączka - dosłownie "FULL WYPAS" :( Przez ostatnie 2 tygodnie nie miałam siły z łóżka zejść, a co dopiero coś przeczytać, czy napisać :( Głowa mnie kuje jakby mi ktoś po bokach igiełki wkładał :(
Jednakże ciut mi już lepiej i mam nadzieję, że na dniach pojawią się posty :)
W ramach rekompensaty mam już w połowie gotowy post o tym jak się szyje etui na książki, o którym już nie raz było wspominane.

Proszę o wybaczenie. Przyczyny natury fizycznej ;)

/Miśka

3 komentarze:

  1. Życzę zdrowia.
    Mogłabym prosić o odpowiedź na facebooku? Wysłałam wiadomość na fanpage'u bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdemu może się zdarzyć. Mi też często zdrowie nie dopisuje, więc rozumiem Cię 🤧

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozumiem cię. Jak mnie jakieś choróbsko złapie to też nie mogę zwlec się z łóżka...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Miliony książek, miliony pomysłów , Blogger