środa, 24 maja 2017

"Czas milczenia" - miłość, intrygi, morderstwa. Sam sprawdź co będzie dalej...

Kochani wczoraj tj. 23.05.2017 r. swoją premierę miała 1 część nowej norweskiej sagi  "Czas milczenia" - autorki słynnej serii "Tajemnice wodospadu".  Osobą, które lubią takie klimaty - zdecydowanie polecamy. Ja dostałam niebywałą szansę zdobyć te egzemplarze (za co jestem niezmiernie wdzięczna) <3 .

Może troszkę o samej serii? 

OPIS:

Akcja książki dzieje się w XIX w. w okolicach norweskiego Kongsvinger. Bohaterką jest siedemnastolatka, która powoli wchodzi w dorosłe życie. Wartka akcja, wiarygodnie nakreślone postaci, miłość, intrygi, rodzinne tajemnice, morderstwo - wszystko to na kartach serii, która mam nadzieję, zyska uznanie czytelniczek.
Saga przedstawia dramatyczne losy trzech kobiet, które w niezwykły sposób będą się ze sobą splatać.
Kongsviger, rok 1838.
Pewna kobieta zostaje skazana na ścięcie po tym, jak posądzono ją o zabójstwo własnego dziecka. Choć jest niewinna, nikt nie chce słuchać jej wyjaśnień. Kat wykonuje wyrok.
Okolice Kongsviger, rok 1855.
Siedemnastoletnia Andrine Tronvik mieszka w skromnym wiejskim gospodarstwie wraz z rodzicami i starszym bratem. Pewnego dnia w jej życiu zachodzi wielka zmiana: Andrine dostaje posadę służącej w domu bogatej wdowy. Zupełnie nieoczekiwanie dziewczyna dowiaduje się, że jej matka pochodzi z majętnego rodu, choć od lat wraz z mężem żyją w bardzo skromnych warunkach. Jednak kobieta milczy na temat swojej przeszłości.

Czy młodziutka Andrine dowie się, kim właściwie jest? Czy będzie miała szansę poznać dziadków? I dlaczego mama  przestrzega córkę, by ta nie szukała rodziny?

ILE ? : Łącznie saga będzie liczyć 60 tomów, rozkład ich wydawania macie podany w poniższym linku.
GDZIE? : Tomy będzie można nabyć w kioskach oraz salonikach prasowych. Pierwszy tom jest gratis,a kolejne tylko 11 zł ! W prenumeracie jeszcze taniej - koniecznie to sprawdźcie w linku ;)
KIEDY? CO ILE? : Odległość czasowa między kolejnymi tomami wynosi dwa tygodnie - tak więc sporo czasu, ale jaka satysfakcja i ile przyjemności! ;)

Więcej o sadze możecie dowiedzieć się w poniższym linku. Możecie zamówić tam również prenumeratę, która będzie się składać z 20 paczek - daty ich wysłania są podane na poniższej stronie :)  :)






Pozdrawiam i zachęcam do kupna :) A czy Wy czytacie takie sagi? Jaka jest Wasza ulubiona? 







5 komentarzy:

  1. Pomyślę nad nią, bo dawno sagi tak długiej nie czytałam....tylko gdzie ja je położę jak regał już zapchany haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaa... skąd ja znam ten problem? :D Półki zapchane, a na pytanie mamy, cioci, czy znajomej czy ja przypadkiem nie mam za dużo książek odpowiadam z niewinną miną : "Nie, skądże". (Jednocześnie myśląc : "Szkoda, że nie widzisz ile jest pochowane, bo się na półkach nie zmieściło.") :D. Jak najbardziej polecam - z prenumeratą wychodzi jeszcze taniej i nie trzeba się martwić czy w kioskach nie zabraknie ;) Jeśli jednak tak jak ja wolisz rozłożone wydatki to polecam polowanie na co dwutygodniowe części :)

      Usuń
  2. Dorobię nową półkę (chyba na suficie) i zamawiam 😂. Najwyżej któreś z moich książek umieszczę pod łóżkiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju. 60 tomów! To chyba więcej, niż ja mam książek w domu w ogóle 😂
    Jeżeli ktoś lubi kolekcjonować książki i taka tematyka mu odpowiada, to myślę, że się skusi, bo mimo wszystko cena za tom jest atrakcyjna (w końcu zazwyczaj używane książki kosztują ok. 15 zł + KW, więc te 11 zł/szt. przy nowym egzemplarzu wydaje się okazyjne).

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Miliony książek, miliony pomysłów , Blogger